Grafik zajęć na sezon 2023/24 

 

Jest dyscypliną sportu pochodzącą z Japonii. Dosłownie oznacza „łagodną drogę”, „drogę do zwinności”. Na treningi składają się ćwiczenia ogólnorozwojowe, gimnastyczne, akrobatyczne, siłowe, zwinnościowe, gibkościowe, techniczne. Stosuje się także elementy współpracy, gry zespołowe będące często podstawą i przygotowaniem do właściwego treningu judo. Sport rozwija wszechstronnie – zarówno ciało jak i umysł. Poprawie ulega wiele cech zarówno fizycznych jak i psychospołecznych, takich jak: zwinność, siła, wytrzymałość, szybkość, spostrzegawczość, odwaga, odporność, koncentracja, poszanowanie zasad, siebie i drugiego człowieka. Zapraszamy osoby w każdej grupie wiekowej. (Od 5 do 99lat.)

Trening bokserski o wysokiej intensywności z elementami ćwiczeń koordynacji ruchowej oraz podstawowymi ćwiczeniami siłowymi. Oferuje możliwości rozwoju dla wszystkich – od amatorów poprzez profesjonalistów. Istnieje możliwość sprawdzenia swoich umiejętności podczas sparingów, czasami z udziałem zawodników z innych klubów sportowych. Zajęcia skierowane są zarówno do dzieci jak i dorosłych.

Trening mieszanych sztuk walki łączy w sobie elementy walki w stójce oraz parterze. Intensywne zajęcia dla dzieci, młodzieży i dorosłych uczą nie tylko technik walki, ale też dyscypliny, wytrwałości, szacunku do przeciwnika i autorytetu trenera. Na zajęcia zapraszamy zarówno początkujących jak i średniozaawansowanych.
Ogólnorozwojowy trening o średniej intensywności,dla dzieci w wieku od 5 do 12 łat. Zajęcia uczą poprawnej techniki wykonania podstawowych wzorców siłowych oraz wykorzystania własnej masy ciała – nie straszne nam są przysiady, podciąganie czy pompki. Na zajęciach pojawiają się również elementy parkouru – szybkiego pokonywania przeszkód, czy sztuk walki. Zajęcia te wszechstronnie rozwijają najmłodszych sportowców i stanowią doskonałą bazę do uprawiania w późniejszym czasie różnych dyscyplin sportu.
Zajęcia ogólnorozwojowe ukierunkowane na rozwój siły, sprawności i zdolności motorycznych. Program zajęć jest różnorodny i dostosowany do wieku dzieci. Z odpowiednim wsparciem stawiamy pierwsze kroki w nauce przewrotów, aby stopniowo przechodzić do zaawansowanych figur gimnastycznych. Niezależnie od etapu nauki nie zapominamy o dobrej zabawie!
Forma ćwiczeń dla każdego, która aktywizuje i modeluje całe ciało. Podczas zajęć wszystkie mięśnie, nawet te mniejsze, poddawane są rozciąganiu, spinaniu i ponownego rozciąganiu. Regularny pilates poprawia równowagę, siłę, elastyczność i koordynację ciała.
Damska odmiana Dancehallu, bazująca na rytmicznych ruchach klatki piersiowej, bioder i pośladków.
Podczas zajęć uczymy się prostych choreografii, rozwijamy samoświadomość i akceptację swojego ciała, a także oswajamy swoją kobiecość, jednocześnie świetnie się bawiąc i wysmuklając sylwetkę.

Treningi personalne

separator
Forma na lato czy na lata? Nasi trenerzy pomogą zrealizować marzenia, niezależnie od obranego celu. Trening może odbywać się indywidualnie, w parze lub w grupie znajomych – dla każdego znajdziemy odpowiednie rozwiązanie.

Dla osób o szczególnych potrzebach oferujemy:

  • Medyczne treningi personalne
  • Treningi personalne dla kobiet w ciąży i po połogu
  • Prozdrowotne treningi funkcjonalne

Treningi personalne poprzedza darmowa 30-minutowa konsultacja z trenerem medycznym.

Podczas konsultacji określamy poziom siły i sprawności, wykluczamy wszelkie przeciwwskazania do wykonywania treningu lub określonych ćwiczeń, wyznaczamy nad czym i jak będziemy pracować oraz określamy jaką strategię przyjąć, aby jak najszybciej i najskuteczniej osiągnąć założone cele treningowe i sylwetkowe.

  • Chcesz umówić się na trening personalny?
  • Interesuje Cię trening indywidualny czy w małej grupie?
  • Jaki cel chcesz osiągnąć?
  • Preferowane dni i godziny treningów?

Umów się na trening personalny

Lub uzupełnij formularz kontaktowy

3

9 + 10 =

Kadra trenerska

TRENER PERSONALNY

Daniel Soroka

II DAN - JUDO

Ryszard Chodaczyński

TRENER MMA

Łukasz Kulig – „Kulio”